Pages

Saturday 7 August 2010

PENGHARGAAN

Pada hari ini, bertempat di ISTAC Damansara, pemudaiman.blogspot telah berkesempatan menyertai seminar tafsir Al-Quran anjuran IIUM Institute of Islamic Finance, IRF dan Al-Ahkam.net. Penyertaan kami adalah sebagai penal pembentang kertas kerja iaitu Ustaz Adlan Abdul Aziz (Tafsir al-Tabari) dan Ustaz Mohd Syauqi Md Zahir (Tafsir Al-Azhar), di samping panel utama iaitu Dr. Ahmad Farouk Musa (The Message of al-Quran by Muhammad Asad). Kami ingin menyampaikan penghargaan dan ucapan terima kasih kepada pihak penganjur khususnya Dr. Ahmad Farouk Musa (IRF), Haji Khairul Amin (al-ahkam.net), serta semua ahli jawatankuasa terlibat yang telah bertungkus lumus memastikan kelancaran dan kejayaan seminar yang penting sebegini. Semoga segala usaha kita akan diganjari Allah SWT dan diterima sebagai amal dakwah yang soleh di sisiNya. InsyaAllah.

Kami turut mengucapkan tahniah kepada semua peserta seminar yang hadir pada seminar tersebut. Harapan kami semoga para peserta mendapat panduan yang jelas tentang pengenalan, kepentingan dan penggunaan tafsir Al-Quran.

Adalah diharapkan program-program wacana ilmiah sebegini dipergiatkan lagi dimasa hadapan. Pihak pemudaiman.blogspot dengan segala kepakaran yang ada akan terus menyokong segala usaha dakwah yang berbentuk ilmiah untuk kebaikan bersama. Kami juga akan terus mengeratkan hubungan dengan organisasi-organisasi yang mempunyai matlamat yang sama demi untuk mempelbagaikan dakwah kepada masyarakat.

jazakallahu khaira jaza.

pemudaiman.blogspot.com.

No comments: